Pomoc
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie
od umowy (Zwroty)
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do
odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu
od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zwroty@oponyrs.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul.
Bałtycka 6, 61-013 Poznań, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w
którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do
przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez
Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż
przewoźnik,
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na
zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później
niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu
od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili
otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na
odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym
Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo
reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres
e-mail: reklamacje@oponyrs.pl lub
drogą pocztową na adres ul. Bałtycka 6, 61-013 Poznań
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Bałtycka 6, 61-013 Poznań
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od
dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia
wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem
okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do
niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia
reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Niesatysfakcjonująca odpowiedź? Napisz do nas.
Zwroty i reklamacje
- Zwroty i reklamacje
- Czy istnieje możliwość zwrócenia zakupionego towaru?
- Co robić gdy przesyłka dotarła uszkodzona ?